pátek 22. července 2016

Před odjezdem

V době kdy kupuji letenku si říkám, že 4 měsíce na přípravu je spousta času. Než se vzpamatuju, je konec dubna, za dva týdny odlétám a nemám nachystáno nic. Zato práce mi přibývá geometrickou řadou.Především však nemám to nejdůležitější - dobře padnoucí a akorát velký batoh. Vyzkoušela jsem už asi 20 typů, ale když měříte 154cm, jen tak něco Vám nepadne. Týden před odjezdem kupuji Axon Speed. Má obsah jen 35l, ale padne výborně. Ve dvě ráno se budím s panikou, že se mi tam nic nevejde a jdu tam zkusmo nacpat aspoň to nejnutnější. Jak pravil můj kamarád: "pětatřicítku si bere brácha do práce, když má větší svačinu." Budu se muset uskromnit, ale naštěstí jsem odjakživa nízkonákladová.


Co všechno se vejde do batohu o obsahu 35l



Sen, který se mi zdál měsíc před odjezdem se téměř do puntíku vyplnil. Den předem narychlo dokupuji pár věcí, ráno tisknu letenku, balím batoh a vybíhám na vlak. Nebylo ani moc času přemýšlet, co si vzít s sebou, beru co se vejde a toho moc není:) Bez vody váží batoh 8,5kg. Za celou cestu této volby nelituju, velikost i váha ideální, nikde netlačí a po pár dnech mám dojem, že o batohu na zádech ani nevím. Jakoby ke mě přirostl. Nic mi nechybí, naopak bych pár věcí ještě mohla obětovat.


Člověk se spokojí s málem nebo se to na Cestě naučí.


Naše batohy těsně před startem