neděle 14. srpna 2016

O Očekávání



Co si myslíš, že se změní? Co od toho očekáváš? Tak se ptalo okolí před cestou a občas i já sama sebe na Cestě.

Nečekala jsem, že se něco změní. Chtěla jsem jít, projít dvě země, poznat je na každý vlastní krok, zažít putování, potkat ostatní Poutníky, být na čerstvém vzduchu, nesedět u počítače, nezvedat telefon. Vnímat Svět jaký skutečně je, nikoli zprostředkovaně přes internet. Mluvit s reálnými lidmi, nedopisovat si s nimi. Chtěla jsem prostě jít a žít. Nesedět doma na zadku a nečekat na " až jednou". 

Neočekávala jsem žádný zázrak, nehledala jsem na Cestě Svatý grál. Neočekávala jsem změnu, ale změna stejně přišla. Co je jinak? Mnohé. Minimálně můj malíček na pravé noze má zcela jiný tvar:)

Čekáte, že něco se samo stane, jednou, někdy? Kde jsou ta data ? Jak přispíváte tomu, aby se Vaše přání jednou splnilo? Čekání ani očekávání nepomáhá. Pomáhá jít tomu naproti, někdy alespoň po krůčcích a krocích nebo tomu naplno vyběhnout v ústrety.

Ať už je Vaším cílem cokoli, ať Vás láká jakákoli cesta, neočekávejte, jděte!