pátek 26. srpna 2016

O vývoji myšlenek jedné Poutnice začátečnice



Rozhodnutí : „Půjdu, protože musím, potřebuju a hlavně chci jít.“

Před odjezdem: „Asi bych se na to měla nějak připravit. Ale možná stačí to, že se těším.“

Den 1: „ Jsem zvědavá, co mi pouť přinese, kudy půjdu, koho potkám, co prožiju.“

Den 2: „ Už nic neočekávám, už to prožívám. Dojmů je spousta. Je to super!“

Den 3: „  Je to super, ale občas to začíná celkem bolet.“

Den 4: „Co jsem to na sebe vymyslela? Vážně to můžu zvládnout? Nebylo by lepší si přiznat slabost a vzdát to?“

Den 5: „Když si přiznám slabost, paradoxně mě to posílí. Můžu si odpočinout, to není zakázáno.“

Den 6: „Tohle nemůžu zvládnout! Proč to vlastně dělám?“

Den 7: „Už jsem v životě byla hodně v hajzlu, ale ten puchýř na malíčku je to nejhorší, co mě kdy potkalo.“

Den 8: „Tohle už přeci nevzdám! Už tam skoro jsem.“

Den 9: „Co kdybychom šly příští rok tu část trasy po pobřeží, co jsme musely vynechat? Nebo už na podzim?“

Den 10: „Jsem v Santiagu. A půjdu sem znova!“

Den 11: „Na světě je krásně, i na jeho konci!“

Den 12: „Kudy a kdy půjdu příště? Cest je tolik, ale celou Francouzskou asi nezvládnu, navíc ji chodí moc lidí.“

Den 13: „Zvládla jsem to! Bylo to úžasné! A hodlám to podniknout znova!“

Let Santiago - Barcelona: „Vrátím se sem, už brzo a zase po svých!“

Barcelona: „Normální je chodit! Odmítám popojíždět hromadnou dopravou.“

Let Barcelona - Praha: „Na začátku října by to mělo jít, úsek A Guarda – Santiago, možná Variante espirituel.“

Cesta z letiště: „Tu francouzskou cestu jednou půjdu, celou, ze Saint-Jean-Pied-de-Port!“

4 komentáře:

  1. Mám parťáka na cestu ze Sain Jean pied de port, jo!:)

    OdpovědětVymazat
  2. vecerovaanna@seznam.cz23. září 2016 22:56

    Jdu po etapách z domu už 6let, přece jen něco málo přes 3000km člověk nezvládne za dovolenou, csmino je návykové, nutné, úžasné, namáhavé, bolestivé, hladové, mokré, studené, horké sluncem připalované...odpočitavam měsíce do další Cesty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji Vaši vytrvalost jít za cílem tak dlouhodobě!
      Buen Camino!

      Vymazat
    2. Anna večeřová29. října 2016 23:22

      To není vytrvalost, ale závislost! Vždyť už to víte taky. A pak krajina se mění za každou zatáčkou, lidi jsou různí, chleba chutná jinak a o vodu si musíte říct cizima řečma...tolik výzev.

      Vymazat