čtvrtek 1. září 2016

Co s sebou

Aktualizovala jsem stránku praktické informace, včetně seznamu, co s sebou


Co jsem měla s sebou

Batoh o obsahu 35l

Barefoot boty a sandále
Spacák
Láhve na vodu 2l

2x triko s krátkým rukávem
Triko s dlouhým rukávem
Mikina
Bunda
Pláštěnka
Dlouhé kalhoty
Tříčtvteční kalhoty
4xponožky
Podkolenky
5x spodní prádlo
Triko a legíny na spaní
2xŠátek
Ručník

Lékárnička (náplasti, náplasti a ještě trochu náplastí, rozpustné magnesium, něco na průjem, na bolest a na sražení teploty, nůžky, kompresní obinadlo, vazelína)
Hygienické potřeby
Krém na opalování
Špunty do uší

Kapsa na doklady
Fotoaparát, mobil a nabíječky
Kapesní nůž
Blok a tužka
Pas, pojištění, peníze
Mušle:)

Navíc jsem měla dvě tílka a jedny kraťasy, z čehož dva kusy spolu s tričky zůstaly na Faro de Finisterra. Jeden šátek jsem ztratila už čtvrtý den.
Tučně jsou zvýrazněny položky, na jejichž volbu je třeba brát obzvlášť důraz.
Navíc bych si nyní vzala maximálně čelovku. Ubrat by šlo na oblečení, přepírat můžete všude, někdy lze využít i pračku. Nechybělo mi nic.

Co nemáte, bez toho se obejdete. Nic jiného Vám nezbude:)

Žádné komentáře:

Okomentovat